Ahoj

Dneska tu máme knihu..... Zase o psech? No potěš





Nebojte budou i ,,normální" knihy, ale teďka prostě o psech! 

Ale tohle je navíc i o kočkách tak si nestěžuj!
Tak začneme

Kreativní kreslení pro Pejskomily
Knihu ,,napsala": Gemma Correllová
Nakladatelství Ikar
,,Hlavní hrdinové": Pejsci!
Kniha je vlastně jen o tom aby jste se naučili kreslit jednoduché pejsky a dá vám to spoustu nápadů na pozdější kreslení

Prostě taková ,,čmárací" knížka

Třeba tady je úvodní dvojlist pro představu

A ne není tu moc prázdno to je obrázek

Kreativní kreslení pro Kočkomily
Knihu ,,napsala": Gemma Correllová
Nakladatelství Ikar
,,Hlavní hrdinové": Kočky
Tahle kniha je úplně to samé jako se psy akorát s kočkami. Tuhle už nemám, ale vím, že je to to samé jako se psy akorát s kočkami
Opět to je taková ,,čmárací" knížka.


A úvodní list z této knihy:

Máte nějakou z těhlech knížek? Nebo nějakou podobnou?
Zatím čaučau



Návštěvnost blogu jasně ukazuje hodnotu blogu. Když se nikdo nedívá na můj blog, tak někde dělám chyby, není sice ten, co by se dokázal pomocí blogování zavděčit všem ale přesto existují ti, co jsou na vrcholu u blogování díky tomu že jsou lepší než jejich konkurenti. Je snadné si hrát na to, že jsem lepší ale to u blogování nefunguje! Zde platí to, že z díla je spatřen tvůrce, pokud je tvůrce ubožák je i jeho blog ubohý a jenom ubožák navštíví takovýto ubohý blog.
U blogování se často setkáváme s tím, že si jsou blogy podobné jako by tyto blogy někdo kopíroval na kopírce, to že se někdo snaží odlišit šokujícím vzhledem blogu je k ničemu a o ničem. Stejně tak je chybou zvolit velmi strohý vzhled blogu, jde o to, aby bylo vše na blogu v optimální normě, obrazně je blog jako zahrada a vyžaduje neustálou péči od majitele blogu.
Návštěvnost blogu jasně ukazuje hodnotu blogu, lepší než počitadlo návštěv je na blog umístit Srank ukazatel, čím větší je zde číslo tím větší má i blog hodnotu. Dokonalost se skládá ve velikého množství maličkostí a tak dosáhnout dokonalosti u blogu to není žádná maličkost, komu není rady, tomu už není ani pomoci. Základem je u blogování specializace, nikdo nemůže rozumět všemu, ovšem nesmíte se specializovat na něco, co je už obsazeno mnoha hodnotnými blogery, to je podle mě nejčastější chyba, že na stejné téma je na internetu tisíc blogů, v tak obrovské konkurenci nelze uspět!
Často zde jsou blogy s celebritami, proč se nepřiživit na popularitě nějaké celebrity, parazitování to je pro mnohé blogery drogou, stejný nápad ale mají pochopitelně i konkurenti! Nikoho nezajímá to, že jste levným mobilem nafotografovali nějaké ubohé pitomosti, lidi zajímá to co je hodnotné, monopol na pitomosti má přeci už dávno; tisk, rádio, televize!