Každý kdo má knížky rád měl by se sem podívatMrkající

Příběh lvice Elsy

27. května 2017 v 12:06 |  Zvířata
Příběh lvice Elsy
Napsala Joy Adamsonová (rodné jméno Friederike Victoria Gessner) (narodila se v OpavěPřekvapený Napsala také knížky Příběh gepardice Pippy [nevím přesně jak je to přeložené do češtiny] a Příběh levhartice Penny -tento příběh musel dokončit až její asistent protože byla zabita svým bývalím zaměstnancem)
Vydalo nakladatelství Knížní klub
Hlavní hrdinové: Joy a její manžel George, jejich domácí mazlíček Pati-daman, Elsa a její sourozenci Lustika a Velká, a Elsiny lvíčata lvice Elsička a lvíčci Džespa a Gopa.
Děj: Když Joyin manžel George vyjel na objížďku v jejich ,,domově" Keňi našel agresivní lvici, kterou musel George zatřelit. Po chvíli toho hodně litoval, protože zjistil proč byla lvice agresivní. Měla kousek opodál své tři lvíčata. George je vzal domů. Byli to lvice a pojmenovali je Velká, Lustika a to nejmenší a nejslabší Elsa. Velká a Lustika byli pořád divoké, ale Elsa k Joy přilnula. A tak Lustiku a Velkou vypustili do přírody, ale Elsa přesto, že vyrostla nedokázala sama přežít i když se ji to Joy snažila naučit. Museli se kvůli domorodcům (i jiným věcem) neustále stěhovat, ale nepřestali Elsu učit být samostatná. Elsa měla tři lvíčata-lvíčky Džespu a Gopu a malou lvici Elsičku. Lvíčata, ale po Elsině smrti (Zamračený) už ,,netrpěla" ty lidi (Joy a George) s kterými matka chtěla žít a byli samostatnější. Občas přišli ,,na návštěvu" a hnedka zase zmizeli. Najednou, ale lvíčata odešla a už se nevrátila a Joy ani George nemohli tušit, kam zmizeli a co se s nimi stalo. Občas zahlédli lvíčata na jedné ze skal, ale nemohli vědět zda to jsou oni a asi ani nebyli, protože je zahlédli jen jednou den po zmizení a to byl Džespa zraněný za to lvíčata na skále nebyla. A jednou také potkali smečku osmi lvů a jeden z nich vyrazil proti nim a posadil se nedaleko u nich. Připomínal jim hrozně Džespu, ale opět nenašli zranění. Druhý den se ho vydali opět hledat a skutečně našli smečku na stejném místě. Žádný lev jim nevěnoval pozornost až na onoho lva. Motal se kolem auta a tvářil se přátelsky. Ale nakonec podle toho, že nechtěl jídlo z misky usoudili, že to nebyli Elsiny děti.

Kniha se dělí na dvě knihy, které jsou většinou spojené do jedné (jedna knihy- dvě části: první část o Else a druhá o jejích dětech). Knížku doporučuji každé věkové kategorii (pokud to nebudete předčítat 3 letému dítěti). Je opravdu nádherná a dojemná. Nádherně popsaná formou Joyina deníku doprovázeném vlastními fotkami. Opravdu skvělá kniha a moc ji každému z vás doporučuji!Mrkající
Tenhle přebal mám já, ale jsou samozřejmě i jiné já mám tuhle knížku od prababičky takže má starší přebal...
Zatím čau čauS vyplazeným jazykemLíbajícíSmějící se

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.